tisdag, 20 januari, 2009


..som är mina kusiner…

Emma, Carro och Jojjo

img_0305_redigerad-1

från i midsomras. Madeleine och Johanna. Ni är helt galna tjejer!

miniimg_5770

Madeleine

img_5859-kopiera

Jag lägger in några foton på min bror och hans sambo som jag tog i höstas.

minimini3reddadimg_8616

miniminireddadimg_8714_redigerad-1

mininamnlst-47

mininamnlst-48

Efter ett tips och efter att ha läst en del om objektivet så står nu ett Tamron 28-75 mm, 2,8 högt upp på önskelistan.

tamron2875_redigerad-1

Dvs fixat i Photoshop. Här är en före- och efterbild. Nu är jag inget proffs på detta, men man lär sig ju inte om man inte provar!

foreefterjack

Bläddrade igenom lite bilder från för några dagar sedan och hittade dessa två bilder…..

img_1869-kopiera

img_1861-kopiera

Jag surfade runt och hamnade på en sida där man kan ladda ner ett litet program som gör ens bilder till polaroidbilder! Jättekul att leka med!! (ni kommer säkert få se fler såna! hihihi)

Länken till programmet http://www.poladroid.net/

img_2139-pola

Ett foto som Sussie tog på mig som också åkte i samma behandling som hon själva här ovan…hihi…

ullis12-pola